Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
28-03-15, 19:46 #8
Sv: Jeg trenger virkelig desperat råd...
Hei!!
Bare kort om pusteproblem---det er et symptom på at du kan være undermedisinert.
Når du føler at du ikke får nok luft, kan du heve skulderen oppover mot øret. Jeg fikk iallfall hjelp av den teknikken.
Ved lavt stoffskifte-når du fortsatt er lav, kan du få mange rare symptom fra hjertet. Min hjertespesialist" innrømmer" det.
Jeg kunne bl.a.ikke ligge på venstre side, da hjertet ble helt uregjerlig.
Disse orda for å berolige deg
Ett av symptoma ved lavt stoffskifte er depresjon--og en del av en depresjon kan være dødsangst.
Håper du får hjelp til å "lande" medisineringa di! MEN dette er ting som kan ta lang tid, så tålmodighet er en god venn.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Trenger desperat til råd
Av Punda i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 5Siste melding: 28-03-15, 10:58 -
Advarsel mot lege i Hønefoss-området / Trenger desperat en ny
Av verosaurus i forumet AdvarslerSvar: 0Siste melding: 28-02-15, 15:19 -
Depresjon pga. lavt stoffskifte? Trenger virkelig gode råd
Av Tjorven i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 35Siste melding: 05-03-14, 15:44 -
Er det virkelig slik?
Av Sofiemor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-09, 18:02 -
Mer slankemas... trenger virkelig tips!
Av jane i forumet Helbred og kostholdSvar: 8Siste melding: 26-10-07, 20:37

Svar med sitat
Bokmerker