Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
28-03-15, 07:16 #5
Sv: Trenger desperat til råd
Hej gjest,
Jeg har også været dødsangst, og jeg har ellers aldrig været angst. Før i tiden og nu kan jeg selv berolige mit sind, hvis det er på afveje...., men det kunne jeg ikke i en periode.
Jeg har hashimotos, og det slog til på en tur til Chicago. Vi boede på et hotel på 5 sal, og der var en stemme i mit hoved, der ville have mig til at hoppe ud over kanten og få det overstået med det samme. Min mand var på arbejde, så ham kunne jeg ikke forstyrre. Men jeg sad der på hotelværelset og var ved at gå til. For pokker hvor var det grimt.
Efterfølgende - 3 mdr. - senere fandt jeg ud af, at jeg havde Hashimotos i voldsom aktivitet. Jeg havde svært ved at få vejret, var angst, havde trætte muskler og en hurtigt stigende TSH. Hashimotos i aktivitet betyder også, at du ikke nødvendigvis er hypo - det kan svinge helt vildt. Lige pludselig kan må få en meget mærkelig fornemmelse i kroppen og blive helt rastløs.
Det ser ikke ud til, at din læge har taget antistoffer - anti-TPO, anti-TG, tras og hvad de ellers hedder. Anti-TPO kan fortælle om det er Hashimotos (en autoimmun sygdom).
Når du kommer til Hertoghe, så vil de helt sikkert give dig en bedre medicin. Når du er medicineret ordentligt og får nok af medicinen, så vil jeg tro, at din angst forsvinder.
Det med hjertet kan jeg ikke genkende, men mit hjerte har også været påvirket. Det har været med ekstra slag, så det føles som om, det roterede i brystkassen.
En følelse af for meget mavesyre følger også med hos mange af os. Det er vigtigt at finde ud af at regulere det naturligt og undgå syrehæmmende medicin, der gør bare det hele meget værre.
Du dør nok ikke lige med det samme, men det kan føles sådan. Den har jeg også været igennem. Men du skal helt klar til en læge, der tager alle prøverne og ser på dig som en hel person - nu...
Tina
Lignende tråder
-
Trenger desperat til råd
Av Punda i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 5Siste melding: 28-03-15, 10:58 -
Advarsel mot lege i Hønefoss-området / Trenger desperat en ny
Av verosaurus i forumet AdvarslerSvar: 0Siste melding: 28-02-15, 15:19 -
Depresjon pga. lavt stoffskifte? Trenger virkelig gode råd
Av Tjorven i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 35Siste melding: 05-03-14, 15:44 -
Er det virkelig slik?
Av Sofiemor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-09, 18:02 -
Mer slankemas... trenger virkelig tips!
Av jane i forumet Helbred og kostholdSvar: 8Siste melding: 26-10-07, 20:37

Svar med sitat
Bokmerker