Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
12-02-14, 20:06 #12
Sv: Uden nok mavesyre, virker medicin ikke. Om Achlorhydria og Hypochlorhydria
Fikk en aha opplevelse da jeg prøvde hcl betaine i julen 2013. Tenkte jeg skulle prøve ut dette da jeg tidligere har fått mye halsebrann, stinn mage etc av ribbe og annen julemat uavhengig av mengde. Min opplevelse var at jeg fikk ingen halsebrann og fordøyelsen fungerte veldig bra. I tillegg så kunne jeg spise hveteboller, brød og kaker som jeg tidligere i perioder ikke har kunnet spise uten halsebrann og luft i magen. Jeg har i tillegg en mor som har gått på "Nexum" i mange år som nå har kunnet kuttet ut dette etter påbegynt behandling med Hcl. Vært og prøve for de som sliter med lignende plager. Gjerne i kombinasjon med Now Superenzym.
Admin/Edit:
Relaterede emner:
Ikke nok mavesyre = reduceret virkning af Levaxin og Thyroid
HCL : Mavesyre må der til
Opskriften på 'rødbede-testen' af mavesyre, findes bl.a. hos Nielsigne, i indlæg nr. 72
Om de røde beders farve og duft (PDF 531 KB)Sist endret av Admin; 11-11-18 kl 16:11 Begrunnelse: Tiføjelse af links
Lignende tråder
-
Uden nok mavesyre, virker medicin ikke. Om Achlorhydria og Hypochlorhydria
Av Anisa i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 13Siste melding: 12-02-14, 20:06 -
Magnesium / B-6 mangel
Av Anisa i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 15Siste melding: 03-05-11, 21:35 -
Har jeg jern og B12 mangel?
Av Tornerose i forumet Lavt stoffskifte av jern(mangel)Svar: 15Siste melding: 26-08-10, 10:51 -
Vit B12 mangel, men ikke mangel på Instrict Factor?
Av sivcath i forumet B-vitaminerSvar: 4Siste melding: 27-05-05, 19:27

Svar med sitat

Bokmerker