Jeg trenger virkelig desperat råd jeg også er i samme båt som ts..

Jeg ble dårlig for et år siden! Mine sympomer er vanskligheter for å puste. Hjertekramper..

Jeg hadde tsh på 20 når vi begyntte behandlig ble satt på 50 micro levaxine. Da gikk tsh ned til 14, ble så satt på 75 mico da gikk levaxine ned til 11. Da valgte legene å sette opp til 100 micro og tsh gikk ned til 7, etter dette gikk vi opp til 125 micro 2 dager i uken og 100 5 dager. Dette klarte jeg ikke lenge da jeg fikk mye hjerte kramper så vi gikk ned på 100 igjen..

Jeg gikk på 100 en god stund før jeg begynnte å slite mye med pusten, dette tror jeg er litt angst relatert.
Jeg gikk så til legen og fant ut at tsh var nede på 4 og t4/t3 var endelig der dem skulle ligge. Ikke perfekt med innen for ref verdi. Jeg ble dritglad pustet lettet ut og sa til meg selv at alt lå i hode mitt.

3 uker sener begynte jeg å slite heftig med pusten igjen og hjerte krampene tok heelt av.. Jeg går med dette i 2 uker før jeg får surra meg til legen. Her ser vi på blod prøvene at tsh plutselig er tilbake på 11.88!!! Hva faen har skjedd her, jeg har ikke endret noe..

Legen min begynte å skremme meg med hjerne svulst osvosv..
Jeg må heelt ærlig si at jeg har DØDSANGST... Jeg er livredd for å dø... Jeg har hatt så mye hjerte kramper osv at jeg er redd hjerte plutselig skal stoppe opp. Eller at jeg har en svulst i hodet mitt.. For å si det slik jeg har en solid helseangst.

Jeg vil bare si at jeg er en 26 år gammel gutt som driver 3 egene selvskaper som går bra og har totalt over 70 ansatte(dette skriver jeg fordi jeg vil gjøre det klart for dere at jeg ikke er en som kun sitter hjemme i min egen stue og prøver å lete etter ting som feiler meg. Jeg er en aktiv gutt som trener 7 ganger i uka og jobber mye) og som tidligere har hatt skuddsikker psyke.. Vikelig i mitt eget hode har jeg vært udødelig. Ingen ting kunne stoppe meg jeg skulle ta over verden.. Men nå føler jeg alt er i ferd med å rakne.. Jeg sitter i noen av mine livs viktigste forhandlinger og dagen og alt jeg klarer å tenke på er om jeg kommer til å dø osv..

Forresten så bor jeg i Spania for øyeblikket og her setter språket en kraftig sperre.. Idag var jeg hos en endokrinolog men måtte bare snu i døren fordi vi hadde ikke tolk og han kunne ikke engelsk:(

Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker som svar her, eller hvorfor jeg skriver dette, men jeg trenger å snakke med noen om dette. Kanskje noen kan betrygge meg??