Viser søkeresultater 1 til 10 av 65
Threaded View
-
21-03-15, 12:29 #27
Sv: Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min fødsel
Øv, altså...

Man hva' ? Som du selv skriver... Du er jo ikke den samme person, du var for 8 år siden da I har mødt hinanden, vel? Du var påvirket af cocktailen hypothyreose+Eltroxin, livet var langt mere sløvt, dine evner og begavelse var heller ikke lige så iøjnefaldende som nu, vel? Hvis partnerens selvværd ses i kontrast til en syg samlever... må partnerens egen forestilling om sig selv dratte tilsvarende ned, i takt med at dit helbred stiger og frigør nye talenter, evner og foretagsomhed? Hvis du dengang blev "valgt" som den hjælpeløse eller svagelige, for at tjene partnerens selvhævdelse - er der ikke noget at sige til, at din tiltagende styrke bliver opfattet som partnerens personlige nederlag.
Det er måske for tidligt for dig at indse, hvor godt du er tjent med at slippe for en samlever, der har behov for at opretholde dig svag, for selv at kunne holde sig oppe. Men du er så absolut ikke den første eller eneste, der har måtte betale for bedring og bedre helbred, med et ødelagt parforhold. Fænomenet er faktisk ret velkendt...
Rent praktisk, klarer du dig nogenlunde, eller er det det du mener, når du skriver "problemer er der masser af"?
Hvis der er verserende samværssag i Statsforvaltningen, kender de ikke til Thyroid-S, så det kan sagtens komme til at lugte fælt undervejs. Som tingene med skilsmissebørn ser ud i Danmark for tiden, er det den bedste af forældrene der må give afkald, for ikke mentalt og følelsesmæssigt at kløve barnet i to...
Indtil videre
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
Thyroidea-sykdom, graviditet og fødsel
Av Mod i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 11-12-09, 12:55 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
"Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-10-07, 15:09 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08

Svar med sitat

Bokmerker