Viser søkeresultater 1 til 10 av 65
Threaded View
-
21-03-15, 11:47 #26
Sv: Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min fødsel
Lille update:
Er fortsat godt kørende med stofskiftet. Thyroid-S har reddet mit liv. Det var der desværre een i mit liv, der havde svært ved at håndtere. Svært ved, at jeg brugte tid på at blive rask, svært ved at opleve mig forandre mig. Svært ved, at den person, der ikke plejede at orke konflikter og at sige sin mening, pludselig havde overskud til dette. Havde selvtillid til at tro på, at tingene kunne gøres på en anden måde. Så efter at være blevet mistænkeliggjort for narkotikamisbrug (Thyroid-S), daglige beskyldninger om, at "de kosttilskud har gjort dig psykisk sig" samt daglige skænderier og konflikter, pakkede jeg 22. december 2014 min kuffert og sagde farvel til 8 års samliv med min partner samt er hverdag med min søn. :-(
Dét er hårdt ... og det har været hårdt. Og det er det eneste rigtige at gøre. Men ... problemer er der masser af, og derfor er jeg ikke ret aktiv herinde pt., og har ikke været det et stykke tid. Jeg mangler overskud til fordybelsen.
Jeg er her stadig ... og helbredet er godt. Men resten er noget lort.Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
Thyroidea-sykdom, graviditet og fødsel
Av Mod i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 11-12-09, 12:55 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
"Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-10-07, 15:09 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08

Svar med sitat

Bokmerker