Hei

Ser at infrø er i mange oppskrifter på lavkarbobrød, froskostblandinger osv. Selv har jeg brukt det lenge.
Mener at jeg ett eller annet sted har lest at oss med lavt stoffskifte må være forsiktige med linfrø. Har nå lett og lett etter det jeg leste, men finner det ikke.
Kan det stemme dette med linfrø?