Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Har begynt på lavkarbo
Threaded View
-
05-03-15, 09:47 #4
Sv: For lite karbohydrater?
Tar du magnesium? Av en eller annen grunn så ser magnesiumbehovet til å øke radikalt for en tid ved overgang til lavkarbo (jeg tror det er fordi at magnesium er et sentralt mineral i veldig mange av kroppens prosesser og at en overgang til lavkarbo nok setter igang en del ting og ikke minst krever at andre behandlings"ruter" bygges opp).
I ketolyse anbefales egne tilskudd for å dekke opp for dette, men også vanlige lavkarbere får ofte overgangs-ekler (kramper/lemus/kriblinger i musklene) som kan lindres med mangnesium.
Hvis du ønsker å få magnesium via kosten så er det mørkegrønne grønnsaker og frø du skal spise mye av nå.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Begynt på Levaxin i 2007
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 219Siste melding: 19-08-12, 19:57 -
Vektøkning etter å ha begynt med levaxin?
Av janis i forumet Vektøkning / vekttap med Levaxin?Svar: 3Siste melding: 14-11-11, 00:33 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
begynt på litothyronin
Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 05-03-08, 21:48 -
Pga lavt stoffskifte er jeg akkurat begynt med Levaxin
Av kaja1970 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 17Siste melding: 01-01-08, 21:23

Svar med sitat

Bokmerker