Bellis, jeg så ikke ditt svar før nå, det må ha sneket seg inn uten at jeg merket det.

Jeg sluttet å røyke nokså rett etter de siste blodprøvene, så jeg skal nok klare å holde meg røykfri for nye blodprøver! ;) Jeg går på Diane p-piller (http://felleskatalogen.no/medisin/di...arma-ag-547929) som inneholder østrogen. Årsaken er at jeg har vært plaget av kviser og uren hud, og disse holder det i sjakk. Selv nå som rynkene begynner å melde sin ankomst, kan jeg få kviser - og jeg som hadde håpet på en glansperiode hvor jeg ikke hadde noen av delene! Men Diane har jeg gått på siden jeg var 19, og jeg har hatt en veldig stabil og grei tid på de. Tenker på både kviser og vekt og bivirkninger generelt. Er det ikke rart om jeg skulle begynne å merke noe til de først nå? Jeg har kuttet ut alt av medisin ellers, da jeg har vært redd for at det har vært med å bidra til vektøkningsgaloppen, eller å hindre stabilitet.

Når det gjelder lege, så skal jeg bytte fastlege som sagt, jeg har ikke noe tro på at jeg kommer videre med han jeg har med mindre de få blodprøvene jeg har tatt faktisk er utenfor ref-området.