På jobb for halv maskin denne uka, er nede i en av bølgedalene. Rimelig tåkelagt, sitter med skjermen og begynner på noe. Hvis jeg da er innom mailen eller noe avsporer meg, blir jeg sittende og lure på hva i all verden det egentlig var jeg holdt på med? Må virkelig konsentrere meg for å komme tilbake på sporet igjen.

Skulle ringe pårørende til en bruker, og gikk inn i journalsystemet. Der finnes det en liste med kontakter til hver bruker. Jeg tastet inn nummeret på fasttelefonen, og akkurat da ringte mobilen. Jeg la på røret, for å svare på mobilen, men da stoppet den å ringe. Tok opp fasttelefonen igjen for å prøve på nytt, og det samme skjedde. Det var da det gikk opp for meg at jeg satt og prøvde å ringe til min egen mobil

På vei ut fra jobben, kunne jeg for mitt bare liv ikke huske hvor jeg hadde satt bilen, men fant den til slutt - heldigvis er ikke parkeringsplassen så stor.

Det var godt å få det ut! Sånt som dette kan jeg jo for alt i verden ikke fortelle på jobben, da tror de jeg begynner å bli senil