Hei og tusen takk for svar ���� jeg har lest og lest på forumet idag, fant dere ikke før igår ��og etter å ha lest svarene deres, så kommer jeg ikke til å ta operasjon nå ihvertfall. Jeg har jo ikke prøvd noe annet.

Prøvene mine fra okt før jeg startet på Levaxin: FT3- 4,2 FT4- 14,9 TSH-3,4 AntiTPO. > 1300
Nå i Jan er de på: FT3-4,0. fT4-20,3. TSH-1,0. TPO >1300.

Men jeg ble veldig dårlig de første ukene etter at jeg begynte på Levaxin, følte meg som en zombi... Har ikke merket noe bedring, sover veldig dårlig, kald, hjernetåke, trett, legger på meg,sinna i hele kroppen osv osv i tillegg har jeg blitt enda verre med at jeg er nummen og rar i høyre side av kroppen, dette begynte svakt for to år siden, men legene finner ikke ut hva det er. Men nå er det ille...

Jeg er inne på steinalderkosten, men det er nok noe gluten i det jeg spiser, kanskje jeg må kutte ut melkeprodukter også �� tar både magnesium, sink, D vitaminer, jern og selen.

Har jobbet i 80% stilling hele tiden, men har jo trodd at jeg begynte å bli senil �� familien har jo trodd jeg var gal i perioder og det har jeg nesten trodd selv også, når en ikke har kontroll på hvordan kroppen reagerer...

Hva bør jeg gjøre nå? Skal til fastlegen imorgen pga nummenheten i høyre side, og Guldvåg ringer også imorgen ettermiddag. Bør jeg prøve noe annet?

Tusen takk for hjelpen ❤️