Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Overdosering?
Hybrid View
-
30-01-15, 15:50 #1Eva234 Gjest
Sv: Overdosering?
Hei alle sammen,jeg ha hatt lavt stoffskift i mange år,holdt på å utvikle struma. Tatt levaxin i mange å .ifjør fikk jeg levaxin 175 mjug overdosering ,jeg tok dem ,jeg stolte på legen som alle.
Redusert til 100 nå. Vet ikke ennå om stoffskift gått ned.vente svar. I den tiden utviklet diabetes 2.
Leste fra danske stoffskift forening,at norsk legen vet lite om stoffskift problemene.så jeg virkelig føler meg oppgitt.
Jeg ville gjerne bestille time med en spesialist i Oslo. Men må huske navn hans først .glemsk.
Mange pasienter er veldig deprimert,lettvindt leger utskriver antidepressives,eller pasient stemplet latt.
Og enerste problem med mange er kanskje stoffskift problem. Helt sykt.
Og mange ufør pga stoffskift,og stemplet depressive.tragisk.
-
30-01-15, 17:51 #2Bigfanavsmgj Gjest
Hei Eva.
Hva er en god lege for oss med stoffskiftesykdom?
Kanskje du kan finne navnet hans i denne linken?
https://smgj.wordpress.com/2011/12/0...-stoffskiftet/
Ikke gi opp! ♥
-
31-01-15, 05:29 #3
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
01-02-15, 22:44 #4Uregistrerte Gjest
Hei smgj,
Hjertelig tusen takk for e - post.
Ja privat lege er veldig dyrt, verst er jeg ikke ha råd ennå.
Sykt at de legene skal tjene mye for andres sykdom.
Jeg ha tatt ny blodprøve forrige uken, jeg er så spent om hva legen svare meg på det.
Jeg merke noe nette hjerte jobbe litt extra hard, noengang på dagen også.
Men, heldigvis jeg klart å få blodsukker ned.
Det verst er jeg føler at legen ikke ta meg på alvor. Spesielt han sa han er oppgitt, og vist ikke mer hva mye kan gjøre.
Minst han er ærlig. Han redusert min levaxin fra 175mg til 100mg.
Men jeg lese her at andre ta andre medikament, naturalt medikament som jeg ikke hørt om.
Jeg ha også ha ei liten klump, eller hva den heter i kjertel 5 mm, det var i 2011 jeg sjekket den på sykehuset.
Jeg nevnt det til legen, men, han sa ingenting.
De vil helst la det vare kanskje, who knows. Det er nesten som en ikke stole på legen mer.
Oppgitt, litt dep, spesielt at jeg mistet halv parten av håret. Jeg er heldig da, ha tykk hår.
Lignende tråder
-
Overdosering
Av shayfie i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 10-06-08, 02:28 -
Hva er symptomene på overdosering?
Av pingu i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 16-12-07, 19:48 -
overdosering
Av gitteh i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:31 -
overdosering?
Av gitteh i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 20-03-07, 17:39 -
overdosering ?
Av Tussa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 18-11-06, 15:18

Svar med sitat

Bokmerker