Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
29-01-15, 12:08 #8
Sv: Lavt stoffskifte? ME? Fortvilet...
Hei og takk for tilbakemelding!
Jeg synes også det virker fornuftig at jeg får teste behandling en periode siden prøvene mine er såpass i grenseland og jeg har symptomer... Om jeg får med legen på laget er det vel stor sannsynlighet for at Levaxin er det eneste han går med på, men jeg tenker at alt er bedre enn ingenting på dette tidspunktet.
Tror aTG og TRAS ble undersøkt hos endokrinolog, men siden jeg ikke har hørt noe regner jeg med at de var normale - tenker uansett å ringe legen for å få utskrifter så jeg kan se gjennom selv!
Takk for tips om jod-testing, det har ikke blitt undersøkt.
Legen min har vært veldig interessert i å finne ut hva som feiler meg, og sendt meg rundt til alskens spesialister - men siden ingen finner noe nevneverdig begynner han nok å bli litt lei og snakker om at enkelte må innfinne seg med å ikke orke så mye i hverdagen...
Lignende tråder
-
Fortvilet etter endotime...
Av Lilje i forumet Hos legenSvar: 10Siste melding: 02-05-08, 18:56 -
Fortvilet....kan det være lavt stoffskifte?
Av Sofie i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 11Siste melding: 02-01-08, 18:09 -
Ny på forumet her: Fortvilet! Oppdatert med prøveresultater.
Av tomat i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 63Siste melding: 10-02-07, 04:12 -
fortvilet
Av Hsn i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 19-12-06, 16:38 -
Utslitt og fortvilet
Av IMN i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 2Siste melding: 30-04-05, 22:15

Svar med sitat
Bokmerker