Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Tråd: Thyroid USP til danskere
Threaded View
-
13-05-09, 18:51 #27
Sv: Armour til danskere
Hei gitteh og bellebellen.
Opprinnelig skrevet av bellebellen

Om jeg har fått det bedre på Westhroid? Vanskelig å svare på. Jeg har ikke hatt så mange symptomer annet enn vektøkning. Jeg raste ned i vekt på Levaxin for så å gå opp igjen. Etter oppstart av Westhroid gikk jeg ned igjen i vekt, men har nå gått opp igjen. Ikke så mye, men nok til at det stresser meg. Men jeg går aldri tilbake til syntetisk uansett. Tar heller ikke andre syntetiske hormontilskudd - som f.eks. østrogen. Gynekologen ville presse på meg disse da jeg kom i overgangsalderen, men jeg nektet.
Ingen innkjøringsproblemer. Ser at jeg brukte 3 uker +/- med Levaxin + Westhroid. Etter det bare Westhroid.
Jeg importerer fra anti-aging. Har måttet fortolle et par ganger, men etter at jeg bestilte en boks pr gang så har det gått helt fint. Ingen fortolling.
Jeg har ikke Hashi`s. Ingen antistoffer. Min hypothyreose ble oppdaget av homøopat (irisdiagnostikk). Blodprøver bekreftet dette. Begynte på Leaxin i oktober 2004. Jeg er en av de heldige som ikke har så mange problemer med hypothyreosen.
Lykke til! Håper det går fint uten problemer!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Råd til danskere
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 19:24 -
Danskere (og nordmenn?) får for lidt D-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 28-07-09, 18:57

Svar med sitat

Bokmerker