Sitat Opprinnelig skrevet av bellebellen
Hej Yvette

Ja jeg bliver også nysgerrig på nogle af de samme ting, som GitteH spørger om: "Jeg behøver vel næsten ikke at spørge, men har du fået det bedre på Armour? Var der mange indkøringsproblemer i starten for dig, indtil du fandt den rigtige dosis? Importerer du også fra USA? Har du haft problemer med tolden?
Hei gitteh og bellebellen.

Om jeg har fått det bedre på Westhroid? Vanskelig å svare på. Jeg har ikke hatt så mange symptomer annet enn vektøkning. Jeg raste ned i vekt på Levaxin for så å gå opp igjen. Etter oppstart av Westhroid gikk jeg ned igjen i vekt, men har nå gått opp igjen. Ikke så mye, men nok til at det stresser meg. Men jeg går aldri tilbake til syntetisk uansett. Tar heller ikke andre syntetiske hormontilskudd - som f.eks. østrogen. Gynekologen ville presse på meg disse da jeg kom i overgangsalderen, men jeg nektet.

Ingen innkjøringsproblemer. Ser at jeg brukte 3 uker +/- med Levaxin + Westhroid. Etter det bare Westhroid.

Jeg importerer fra anti-aging. Har måttet fortolle et par ganger, men etter at jeg bestilte en boks pr gang så har det gått helt fint. Ingen fortolling.

Og så vil jeg også spørge om hvilken slags hypothyreose du har -om det evt også er Hashi's? - og i så fald, hvor lang tid du har haft diagnosen?
Jeg har ikke Hashi`s. Ingen antistoffer. Min hypothyreose ble oppdaget av homøopat (irisdiagnostikk). Blodprøver bekreftet dette. Begynte på Leaxin i oktober 2004. Jeg er en av de heldige som ikke har så mange problemer med hypothyreosen.

....Jeg fik iøvrigt dag en mail fra Antiaging om, at mine Westhroid's er afsendt i går fra USA, så jeg er spændt på om - og hvornår - de når frem..

Kærlig hilsen
Lykke til! Håper det går fint uten problemer!