Viser søkeresultater 1 til 10 av 87
Threaded View
-
01-01-15, 11:20 #13
Sv: Tidligt diagnostiseret Hashimotos, symptomer af antistoffer
Godt nytår til jer alle

En lille opdatering:
Det går fortsat godt med hormoncremerne og virkningen i min krop. Jeg har lige haft en tur med lidt mere gang i hedeturene, men de er fortsat så meget bedre. Jeg bliver ikke rigtig dårlig inden mere.
Det er nu tre måneder siden, jeg startede.
Da jeg jo har rigtig meget brom i kroppen, var jeg gået i gang med at optrappe jod. Det gik rigtig godt indtil, jeg nåede 6 mg. Så begyndte der at komme symptomer på antistoffer igen, og jeg fik ondt i skjoldbruskkirtlen. Det betyder, at jeg er stoppet igen.
Nu læser jeg så en hel del igen, og jeg har fundet ud af, at med Hashimotos skal man have meget jod (og ATP cofactors, magnesium, mv.), for ikke at få tilbagefald. Og det tør jeg ikke alene. Jeg er så godt i gang med at bestille Dr. Brownsteins bøger
Så er der en her, der kender til en dansk læge/behandler, der behandler med jod?
Hvis ikke, så må jeg ud i noget distancekonsultation via Skype. Er der en af jer, der har gjort det? Hvis ja, må jeg få navnet på behandleren?
Tak på forhånd
Lignende tråder
-
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Har man sikkert Hashimotos hvis man har så mye antistoffer?
Av Hansen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-06-09, 16:33 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53

Svar med sitat

Bokmerker