Viser søkeresultater 1 til 10 av 266
Threaded View
-
25-10-10, 09:25 #26
Sv: Gikk til Heggeli = sparket ut av fastlegen
Hei

Det er helt frivillig å viderformidle journalen fra forrrige lege, du må betale for å få den utskrevet, ca 200 kr. Min nye lege har ikke giddet å lese i journalen. Så hva er vitsen med å overføre jounal. Og så skriftlig da! Det er en hel bok! Så mye enklere for den nye legen om alt lå på en Cd, med søkbarhet på enkeltord.
Jeg er sjokkert. Bra at mannen din var der, som vitne. Legen er vel provosert av at du går til en "alternativ" lege. Som ser noe annet enn han, den flinke gutten. Dessuten har jo sykehuset rett? De ser jo alt...
Jeg savner at legene av og til kan si at de ikke forstår, at de ikke vet, at de ikke kan. Utrolig at de ikke har kunnskap om at psyken også angripes av stoffskiftet. det er utrolig hvor uvitende leger er.
Man snakker mye om at ME-pasienter blir neglisjert og tråkket på. Men jeg synes jommen at stoffskiftepasienter er minst like uheldige, med leger som tolker sykdomsbildet i hytt og pine, dit det er enklest for dem.
Du har min medfølelse
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker