Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
07-12-14, 19:59 #3
Sv: Hei - min rotete presentasjon er klar :)
Sørgelig at du har fått så dårlig hjelp, Sofie! Noen tanker som dukket opp under lesning av presentasjonen din:
- Har du vært i kontakt med pasientombudet, og vurdert å søke om pasientskadeerstatning? Jeg kan ikke forstå annet enn at dette dreier seg om grov feilbehandling, og at du bør ha gode sjanser til erstatning for at disse slaskete legene du forteller om ikke har gjort noe for deg før.
- Stoffskifte kan svinge fra lavt til høyt, og da minner det om bipolar sinnslidelse. Blir du så satt i behandling med litium, som du forteller du har tatt, setter det ned stoffskiftet ytterligere. Søker du på "litium" her på forumet, får du opp mer stoff om akkurat det.
- Lavt stoffskifte kan ligne mye på ME. Jeg er sikker på at det er mange med ME-diagnose som egentlig har lavt stoffskifte og dårlige binyrer, men at det ikke behandles som det fordi legene er opphengt i blodprøvesvar og ikke kan nok.
- bra at du har kommet til en bedre lege, og får undersøkt jod-nivåene dine! Jodmangel kan føre til lavt stoffskifte uten antistoffer, derfor viktig å få sjekket om du skal ha noe tilskudd.
Varme tanker til deg!
Lignende tråder
-
Klar for jobb eller ikke?
Av Student24 i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 08-10-12, 18:54 -
Har ikke vært klar over at blodprøvene skal tas før medisiner
Av Rose80 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 6Siste melding: 30-08-11, 15:26 -
Uførestønad - mulig uten klar diagnose ??
Av Tily i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 8Siste melding: 14-03-08, 14:17 -
Klar for prøvetaking!
Av Berit S i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 12-12-07, 09:35 -
presentasjon
Av Hsn i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 26-06-07, 20:54

Svar med sitat

Bokmerker