Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
28-11-14, 05:12 #15
Sv: Tørre øyne klinikken i Oslo
Godt å høre Kevlin! Godt at øynene dine er mindre plaget enn mine. En apoteker der jeg henter ut øyedråper bemerket at mine øyeplager var verre enn hennes, da hun så arsenalet med dråper jeg hentet ut. For henne var å dryppe 3-4 ganger daglig nok. Jeg er bedre enn jeg var i starten, hvor jeg måtte dryppe hvert 15-20 minutt, men forsatt må jeg dryppe hyppigere enn de fleste. Og det er verre på kvelden enn på dagtid. Men det er en bagatell, tross alt. Du er i gode hender der, Kevlin

Jeg har nå kuttet ut Restasis, og merker liten forskjell, bare litt verre på kvelden enn før. Men det er godt å kunne fjerne et preparat likevel. Jeg skal snart til øyelegen, så jeg får høre hva han mener.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Restasis mot tørre øyne, på blå resept
Av Vigdis i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 8Siste melding: 31-07-15, 14:54 -
Restasis mot tørre øyne, på blå resept
Av Vigdis i forumet HELFO medisinutgifter på blå reseptSvar: 6Siste melding: 18-06-15, 17:40 -
Tørre øyne
Av Vigdis i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 62Siste melding: 13-08-14, 07:16 -
tørre øyne...
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 22Siste melding: 02-02-11, 21:41

Svar med sitat

Bokmerker