Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Tråd: Frisk, med høy anti-TPO
Threaded View
-
21-11-14, 08:55 #12
Sv: Frisk, med høy anti-TPO
Jodprøve kan fastlegen din rekvirere. Det du trenger er å samle døgnurin. Etter å ha fått rekvisijonen så måtte jeg innom laboratoriet på det nærmeste sykehuset og få dunk og oppsamlings-how-to.
Det leveres etter endt samling og analyseres.
Blodprøver analysert hos aker man man ønske seg, ja. Vet ikke om det gjelder "uansett lege", men på Heggeli skriver de ut rekvisisjon til ønsket lab. Jeg får noe analysert hos Fürst/SiØ og stoffskifteprøvene hos Aker. (Sykehuset i Østfold har den elendige analysemaskinen....)Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Kan man bli frisk av høy anti-TPO?
Av [Marita] i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 04-09-10, 08:01 -
Frisk fra binyretretthet?
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 04-05-10, 13:27 -
Usikker på om jeg er frisk..
Av Tornerose i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 6Siste melding: 26-03-10, 09:14 -
Når mat gjør deg frisk…
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 22-03-09, 14:27 -
Siste måling viste anti-TPO 2550, og anti-Tg 10650
Av fredlund i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 15-06-05, 17:44

Svar med sitat
Bokmerker