Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Tråd: Frisk, med høy anti-TPO
Threaded View
-
20-11-14, 20:04 #7
Sv: Frisk, med høy anti-TPO
Takk for nyttig svar, Tina. Det var interessant å høre at du også manglet mange av symptomene i starten. Jeg må innrømme at jeg ble litt sjokkert da jeg sjekket ut hva anti-TPO var (jeg fikk prøvesvarene tilsendt i posten) og skjønte hva målingen betydde.
Du skriver at behandling nedsetter antistoffene. Vet du om nivået på antistoffene egentlig er proporsjonal med styrken på angrepet? Eller på nedbrutt vev? Jeg kan ikke noe særlig om biokjemi, men det er vel endel ting som ikke kan måles direkte, men måles via f.ek.s reaksjoner som antistoffer. Det jeg mener å si at jeg selvfølgelig vil sette ned tempoet på angrepet, hvis jeg kan og det er mulig! Men jeg er usikker på hvordan det best måles.
Leste seinest idag om koblingen til østrogen, det var veldig interessant. Så progesteron og østrogen har jeg også tenkt bør sjekkes
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Kan man bli frisk av høy anti-TPO?
Av [Marita] i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 04-09-10, 08:01 -
Frisk fra binyretretthet?
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 04-05-10, 13:27 -
Usikker på om jeg er frisk..
Av Tornerose i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 6Siste melding: 26-03-10, 09:14 -
Når mat gjør deg frisk…
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 22-03-09, 14:27 -
Siste måling viste anti-TPO 2550, og anti-Tg 10650
Av fredlund i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 15-06-05, 17:44

Tina
Svar med sitat
Bokmerker