Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Tråd: Frisk, med høy anti-TPO
Threaded View
-
20-11-14, 16:46 #8
Sv: Frisk, med høy anti-TPO
Hei
Jeg tenker at når du har en TSH på over 2,0 (selv om dette er innenfor det NORSKE referansenivået) kan det tyde på at det er noe som skjer i kroppen din av evt autoimmune prosesser, eller/og at du mangler viktige næringsstoffer. Det at du var veldig trøtt en periode, og at energien igjen tok seg opp igjen etter hvile og ro, trenger nok ikke utelukke at du kan ha lavt stoffskifte. Spesialisten min på autoimmunitet og ortomolekylær medisin (ubalanser i mage tarm som påvirker hele sytemet) vil ha min B12 rundt 1000 og Dvitamin mye høyere enn referanseområdet i norge.
Vet ikke hvor du bor i landet, men jeg kan varmt anbefale Funksjonellmedisinsk senter i oslo- hvis du ønsker å ta en gjennomgang av hvordan det står til med næringsstoffene i kroppen din og eventuelle allergier (jodmangel og matallergi var grunnen for at jeg utviklet hypothyreose)
Utrolig bra at du er så på offensiven med tanke på å finne ut av dette
Ønsker deg LYKKE TIL!
Lignende tråder
-
Kan man bli frisk av høy anti-TPO?
Av [Marita] i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 04-09-10, 08:01 -
Frisk fra binyretretthet?
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 04-05-10, 13:27 -
Usikker på om jeg er frisk..
Av Tornerose i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 6Siste melding: 26-03-10, 09:14 -
Når mat gjør deg frisk…
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 22-03-09, 14:27 -
Siste måling viste anti-TPO 2550, og anti-Tg 10650
Av fredlund i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 15-06-05, 17:44

Svar med sitat
Bokmerker