Som sagt, i går økte jeg fra 120 mg til 150 mg. Etter jeg skrev innlegget, og utover kvelden, ble jeg kaldere, så tiden var inne for å justere opp! Ingen oppjusteringsplager selv om jeg økte med 30 mg. Jeg hadde en natt i starten hvor jeg våknet med litt hurtig puls og "dirring" i kroppen, men husker ikke om det var da jeg gikk opp fra 30 til 60 etter to dager, eller videre opp til 90mg etter en dag på 60 mg. Etter det økte jeg med 15 mg til hhv 105 og 120 mg. Men nå økte jeg altså med 1/2 grain uten noe annet enn positive forbedringer over natten. Akkurat nå tenker jeg at den ene rare natten den første uka var fordi kroppen jublet av glede over å endelig få brukbare hormoner!

Jeg har lest det Anisa skriver om å gå rett fra full dose syntetisk til "tilsvarende" dose NDT, og ser logikken i det. Allikevel tror jeg at jeg har gjort det riktig i forhold til meg selv, ved å øke gradvis (dog hurtig, i takt med kroppens signaler). Selvfølgelig tror jeg det - man må jo i det minste tro på seg selv!

Planen er å ta nye blodprøver med stabil Erfadose i minst to, helst tre uker for så å ha ny oppfølgingstime hos Lynx. Alt før jul. Jeg kommer ikke til å holde igjen videre oppjustering bare for å imøtekomme denne planen - da får heller blodprøvene bli tatt på "fersk" oppjusteringsdose. Nå er jeg på 2,5 grain, og har det bedre enn på lenge!