Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
06-10-14, 21:42 #11
Sv: Overvejelser vedr skift fra T4+T3 til Thyreoid. Erfaring søges
Hej Vigdís
Tusind tak fordi du gav dig tid til at skrive et svar. Dine erfaringer med T3 bestyrker mig i, at det er rigtigt at forsøge med Thyreoid først.
Jeg vil prøve at tage det hele lidt roligt og føre symptomdagbog som du foreslår.
For øvrigt havde jeg en pudsig oplevelse hér til aften. Mens jeg er på besøg hos min søn, svigerdatter og barnebarn, siger min svigerdatter pludselig, at det virkede som om jeg bedre var i stand til at fokusere. Jeg blev Stjerne glad, for hun VIDSTE IKKE at jeg var startet på Thyreoid i går. Det betyder selvfølgelig ikke at jeg nu har det super, super fantastiks. Så godt som alle de symptomer der er nævnt på dette forum har jeg også, det er jo bare trivielt at vade rundt i. Men nu jeg tænker efter, har jeg faktisk fået en del fra hånden i dag. Jeg vil prøve at hæve dosis en lille smule om en uge, da jeg stadig får alt for lidt. (I forhold til de symptomer jeg har).
Tak endnu engangOvervejelser vedr skift fra T4+T3 til Thyreoid. Erfaring søges.
Lignende tråder
-
erfaring med skift fra Eltroxin til Thyroid.
Av Hanna i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 17-04-12, 09:38 -
Skift fra Euthyrox
Av hannemiriam i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 19-06-10, 22:48 -
Gode råd søges. Værre af Eltroxin og Levaxin?
Av paxx i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 3Siste melding: 02-01-10, 08:53

Svar med sitat

Bokmerker