Sitat Opprinnelig skrevet av Babe Vis post
Skolen går det godt med, men jeg er gået i en noget anden retning.
Jeg kan ikke lige huske hvor meget jeg har skrevet før, men jeg fik gjort min HF færdig - det var den som jeg opgav år tidligere fordi jeg blev ved med at blive syg.

Og så startede jeg på en PB i Ernæring og Sundhed. Men jeg blev mere og mere frustreret over hvor lidt det naturvidenskabelige fyldte og hvor meget bl.a. sociologi og pædagogik fyldte og til sidst hoppede jeg fra.
Så tog jeg i stedet nogle suppleringskurser i matematik og fysik, så jeg kunne søge ind på en mere naturvidenskabelig uddannelse, og nu studerer jeg så biologi
SIKKE GODE NYHEDER! Specielt fordi den såkaldte "omstilligs-parathed" plejer at skrumpe eller forsvinde helt allerede i hypothyreosens første stadier... Enten har du aldrig mistet den, eller har du klaret at genvinde den. Uanset hvad: GODT GÅET!

Når du så har valgt biologi at uddanne dig videre i, og ellers pga. grunden til at du fravalgte Ernæring og Sundhed - da tror jeg at du finder det spændende at tjekke ud underforummet Virker medisinen ikke?. Ikke mindst for at afvikle "nocebo" før den overhovedet når (evt.) at tage fat.

Krydser fingre.