Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
04-10-14, 20:17 #7
Sv: Sliter så veldig med stress .
Har sendt dig en Privat Melding med lægens navn og adresse osv.. Du skal logge på forummet for at læse den.
Sig til hvis det mislykkes at læse meldingen, så kan forummet sende den til dig med e-post.
EDIT lidt senere: desværre ser jeg at der er vikar for tiden i stedet for denne læge. Man kan altid spørge fordi vikaren må være orienteret om de patienter, der behandles med Thyroid. Jeg ville nok spørge alligevel, hvis jeg var dig. Alt at vinde, intet at miste, som tingene er lige nu.Sist endret av Anisa; 04-10-14 kl 20:42 Begrunnelse: Edit
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Sliter med å gå på lavkarbo
Av toneij i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 10Siste melding: 17-06-12, 09:29 -
Sliter du med å få resept på LDN?
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 1Siste melding: 31-03-12, 08:01 -
Veldig varm når det er varmt og veldig frossen når det er kaldt?????
Av Rabiosa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 17-03-12, 21:57 -
Sliter med å bli gravide
Av Bonzo i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 25-06-07, 18:50 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51

Svar med sitat
Bokmerker