Viser søkeresultater 1 til 10 av 19

Threaded View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Sliter så veldig med stress .

Sitat Opprinnelig skrevet av Isa Vis post
    Takk igjen anisa. Tror nok du har rett i at noe av stresset sitter i hodet, det fordi jeg selv er usikker i dosering og blir dratt i fra to sider. Vil svært gjerne ha navnet på den legen i kristiansand hvis det er mulig.Skal til heggeli 5 november, men vil sterkt vurdere å bytte etter dette.Har fått med prøveark, så får gjennomføre den timen først. Kan du sende meg navnet på legen i kristiansand på en eller annen måte. Er ikke god på data, men har epostadresse hvis ikke du kan legge det ut her.Hjelper bare at noen bryr seg.Takk igjen.
    Har sendt dig en Privat Melding med lægens navn og adresse osv.. Du skal logge på forummet for at læse den.

Sig til hvis det mislykkes at læse meldingen, så kan forummet sende den til dig med e-post.

EDIT lidt senere: desværre ser jeg at der er vikar for tiden i stedet for denne læge. Man kan altid spørge fordi vikaren må være orienteret om de patienter, der behandles med Thyroid. Jeg ville nok spørge alligevel, hvis jeg var dig. Alt at vinde, intet at miste, som tingene er lige nu.
    Sist endret av Anisa; 04-10-14 kl 20:42 Begrunnelse: Edit
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Sliter med å gå på lavkarbo
    Av toneij i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)
    Svar: 10
    Siste melding: 17-06-12, 09:29
  2. Sliter du med å få resept på LDN?
    Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)
    Svar: 1
    Siste melding: 31-03-12, 08:01
  3. Svar: 5
    Siste melding: 17-03-12, 21:57
  4. Sliter med å bli gravide
    Av Bonzo i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 5
    Siste melding: 25-06-07, 18:50
  5. Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
    Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 32
    Siste melding: 28-09-06, 21:51

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn