Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
04-10-14, 18:42 #5
Sv: Sliter så veldig med stress .
Kære Isa
Blot fordi overgangsalderen er passeret, betyder det ikke at hormonerne ikke hele tiden forandrer sig alligevel. Der findes efterhånden flere studier, hvor man måtte konstatere at flere kvinder med angiveligt overstået overgangsalder, alligevel måtte genoptage hormonbehandling, idet symptomerne som følge af mangel eller udsving var så ubærlige, at tilværelsen blev invalideret.
Om det gælder dig, kan jeg selvfølgelig ikke vide, men kan kun gentage mit råd fra i går, om at benytte dr. Hertoghes test-skemaerne og se hvad resultater siger.
Hvad angår din gang på Heggeli, kan det sagtens ske at dit tilfælde ikke længere passer med Heggelis medicinske profil? Flere her på forummet, har skiftet fra Heggeli over til Funksjonellmedisinsk senter i Oslo. Begge disse klinikker samarbejder så vidt jeg ved, så det er helt i orden at man skifter.
Din historie og måden hvorpå din krop og sind reagerer på behandlingen (og fejl-behandling = fastlegen
) er alt for tung og pinefuld til ganske almindelig og uanset hvor ellers gode råd fra dine medpatienter. Du er simpelthen for hårdt medtaget og trænger regulær, kompetent lægehjælp til at føre dig ud af den labirynt, som bl.a. din fastlægens anbefalinger har ført dig ind i.
Det er virkelig på tide, at der sker ændringer på dette punkt. Foruden at overveje skifte til Funksjonellmedisinsk senter i Oslo, trænger du også til at finde en bedre fastlege end ham/hende du har nu. Det kan ikke nytte at have en fastlege der undergraver den behandling, du allerede er i gang med - OG DA SLET IKKE, NÅR DENNE LÆGE SELV IKKE KAN FINDE UD AF AT HJÆLPE DIG BEDRE, END DEN BEHANDLING HAN UNDERGRAVER!
Plejer ellers aldrig skrive med store bogstaver, men her er jeg altså både sur og VRED på dine vegne, og på vegne af alle andre hans patienter!
Hvordan i helvede kan en læge sabotere en behandling, når han ikke selv magter at behandle bedre?!?
Jeg kender til, at i Kristiansand findes en fastlege der er fortrolig med behandling med Thyroid-mediciner. Hun har ikke nogen ledige pladser lige nu, men man kan skrive sig op, eller kontakte klinikken for at høre, om hun kan gøre en undtagelse i så alvorligt tilfælde som dit? Eller måske kan Kristiansand-lægen anbefale en god læge i dit nærområde i Vest-Agder?
Jeg ved at du helst ser at der kommer mange gode, brugbare råd til dig, her fra forummet - men kære Isa - du har for nærværende virkelig brug for mere end gode råd, ikke mindst fordi pinslerne og frygten har blokeret dig mentalt så stærkt, at den konstruktive tilgang til "gode råd", for at kunne benytte de gode råd, simpelthen lige nu er ikke tilstede hos dig. Ikke lige nu.
Men videre skal du jo... så uanset hvor plaget og stresset du er - er du tvunget til at træffe de nødvendige beslutninger for at komme under bedre lægehjælp end du har haft på det sidste.
Håber de andre, der med fordel har skiftet til Funksjonellmedisinsk senter i Oslo, kommer og fortæller om deres erfaring med klinik-skifte i forhold til hvad du selv har været igennem på det sidste.
Klem, klem.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Sliter med å gå på lavkarbo
Av toneij i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 10Siste melding: 17-06-12, 09:29 -
Sliter du med å få resept på LDN?
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 1Siste melding: 31-03-12, 08:01 -
Veldig varm når det er varmt og veldig frossen når det er kaldt?????
Av Rabiosa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 17-03-12, 21:57 -
Sliter med å bli gravide
Av Bonzo i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 25-06-07, 18:50 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51

Svar med sitat
Bokmerker