Viser søkeresultater 1 til 10 av 19

Threaded View

Medlem siden
    Apr 2014
    Sted
    Vest-Agder
    Alder
    68
    Meldinger
    8

Standard Kan jeg være overdosert, eller er det binyrene som sliter?

Sliter for tiden veldig. Svak, innvendig skjelv, anfall av panikk, fryser om dagen, svetter om natten. Og et forferdelig stress i kroppen om dagen.

Har vært på alverdens doser, men aldri funnet noen som har fungert. God en liten stund, så dårlig og stressa igjen. Gikk på ren erfa 120mg - 15/3-13:
    Ft3 4,4 (3,1-6,8)
    Ft4 13,1 (11-22)
    Tsh0,016.

Klarte ikke å gå på denne dosen p.g.a høy puls, tikkende hjertebank og et hode i sky. Gikk over til 112,5 erfa + 25 levaxin. Prøvene har variert litt på denne dosen:
    Ft3 fra 5,4-5,6
    Ft4 fra 13,7-19,7
    tsh 0,010.

Følte at jeg ble mer og mer stressa i mai i år, gikk derfor ned til 90 erfa + 50 levaxin. Følte meg etter en måned på denne dosen veldig varm og hadde høy puls, men stresset var borte og jeg sov bedre.

Nye prøver viste ft3 6,6 ft4 24,4. fikk da beskjed a fastlegen om å gå ned. Han er helt imot erfa, ikke til mye hjelp. Går også til D.S på heggeli, men føler jeg får beskjed om å bare prøve nye dosesamensettninger, ingen veiledning.

Nå går jeg på 90 erfa og 25 levaxin siden slutten av mai. Første tiden gikk det greit, men fra august er jeg blitt verre og verre. Begynte med at jeg ble mer og mer stressa, begynte å fryse mer, fikk ikke sove før langt på natt, tiltaksløs og nå i det siste anfall av angst?/adrenalinutslipp?

Blir så stressa at jeg holder på å tørne og må bare grine for å lette på trykket. Har også hatt en veldig indre skjelv som er blitt verre og verre. Siste måling var FT3 5,3 og ft4 20.

Har også prøvt å øke cortef fra 4x5 til 6x5 men synes nesten det gjorde stresset verre. Er nå tilbake på 4x5 tabletter. Noen kloke hoder som kan hjelpe meg. Hva skal jeg prøve. Vet at det er mange flinke her inne, Vigdis, Hansen, Anisa og flere.
    Sist endret av Admin; 04-10-14 kl 16:58 Begrunnelse: Innlegget redigert i mindre avsnitt

Lignende tråder

1. Sliter med å gå på lavkarbo
    Av toneij i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)
    Svar: 10
    Siste melding: 17-06-12, 09:29
  2. Sliter du med å få resept på LDN?
    Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)
    Svar: 1
    Siste melding: 31-03-12, 08:01
  3. Svar: 5
    Siste melding: 17-03-12, 21:57
  4. Sliter med å bli gravide
    Av Bonzo i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 5
    Siste melding: 25-06-07, 18:50
  5. Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
    Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 32
    Siste melding: 28-09-06, 21:51

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn