Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
04-10-14, 09:54 #9
Sv: Stigende T3 og faldende T4
Godt med kaffen, den ville godt nok være svære at undvære

Og da jeg helst spiser LCHF, så er det et af de steder jeg får min fedtprocent op. En god tsk. kokosolie i kaffen. Det smager overraskende godt og er med til at holde mig mæt
Det er da godt nok lidt skræmmende med de rosiner og jeg er da godt nok glad for at min dreng kun spiste dem i en kort periode. De var aldrig rigtigt et hit og i dag hader han tørrede frugter.
Skolen går det godt med, men jeg er gået i en noget anden retning.
Jeg kan ikke lige huske hvor meget jeg har skrevet før, men jeg fik gjort min HF færdig - det var den som jeg opgav år tidligere fordi jeg blev ved med at blive syg.
Og så startede jeg på en PB i Ernæring og Sundhed. Men jeg blev mere og mere frustreret over hvor lidt det naturvidenskabelige fyldte og hvor meget bl.a. sociologi og pædagogik fyldte og til sidst hoppede jeg fra.
Så tog jeg i stedet nogle suppleringskurser i matematik og fysik, så jeg kunne søge ind på en mere naturvidenskabelig uddannelse, og nu studerer jeg så biologi
Nocebo-effekt, nu må vi se om jeg ryger i den
Jeg tog kun en pille i går, så med mindre det i aften føles som om jeg har rigeligt medicin i kroppen, så starter jeg op der.
Lignende tråder
-
Etter medisineringen er formkurven stigende. Har lært mye om hypothyreose...
Av Joni i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 24-11-09, 19:47 -
stigende tsh
Av calz i forumet TSHSvar: 5Siste melding: 27-04-08, 23:40

Svar med sitat

Bokmerker