Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
04-10-14, 07:21 #22
Sv: Thyroid medisin tar vi helst før vi sovner
Hei
Hva mener du me at hvis du ha spist, så ta du tbl når du våkner? Er det ikke bra å ta tbl sammen me mat, og eventuelt hvor lenge etter måltid bør man vente?
Har tatt de på sengekanten nå i halvannen uke og det er utrolig deilig og rart å merke de endringene. Kort tid etterpå blir jeg veldig varm, nesten så varm at jeg har måtte kaste dyna, sjøl om jeg alltid ligger i et kjølig gjennomlufta rom
(til vanlig ha jeg lagt å frøse en god time, med tjukke sokker og god dundyne, før jeg ha sovna ) Blir også veldig våken og ligger litt før jeg sovner. Men deeeeilig å ikje fryse....
Dessverre har min Menoragi kommet tilbake, etter at jeg kuttet Provera for 10d siden. Så nå er jeg bare fristet til å øke dosen ytterligere, Men skal være tålmodig og vente et par dager
klem
Lignende tråder
-
Noen med erfaring ved bruk av T3?
Av LillePus i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 19-06-12, 12:03 -
Vi har bruk for deg!
Av Mod i forumet Internett / underskriftskampanjer / aksjonerSvar: 3Siste melding: 08-06-12, 17:15 -
usikker på bruk av medisiner
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-07, 21:45

Svar med sitat

Bokmerker