Viser søkeresultater 11 til 19 av 19
Hybrid View
-
05-10-14, 10:47 #1
Sv: Sliter så veldig med stress .
Takk for svar,Rufus. Er satt opp til prøver av over/undermetylert på Heggeli, men vet ikke hvor flink DS er ti dette. Bør jeg heller i så fall avbestille dette og ta de på den andre plassen. Har ikke lyst til å kaste bort ekstra penger. Noen som har gjort dette på Heggeli?
-
05-10-14, 11:27 #2
Hei
Litt vanskelig å gi råd hva du skal gjøre. Men hvis du har tatt en titt på skjemaene til Anisa og funnet at du har mangel på noen av disse hormonene, ville jeg kanskje ha tatt meg meg timen på Heggeli og hørt hva DS har å si til det (siden han kan mye hormoner). Men jeg er ganske sikker på at TES kan en god del mer om metylering enn DS, så hvis du føler at metylering er det aktuelle ville jeg ha byttet legesenter nå.
Lykke til
-
17-10-14, 16:31 #3
Hei
Jeg er også temmelig ny på forumet og ha ikke så mye kunnskap som de fleste andre her inne. Men jeg er sykepleier på et stort sykehus og ser mye feilbruk av medisiner og alle de kjipe bivirkningene det gir. Derfor er jeg skeptisk (ikke motstander) av mye typer skolemedisin. Spesielt alle typer kortison, fordi bivirkningene er så store. Jeg regner med du tar Cortef pga binyrene? Og iflg medisinhåndbok så gir de nesten alle de bivirkningene du ramser opp her. Har du prøvd naturlige preparater først? Det err kanskje et skudd i blinde, men jeg det er bede å prøve å hjelpe med noe enn ingenting håpe jeg
Ifht at du har metallsmak i munnen - Skummer det når du tisser, for hvis det gjør det så kan du ha en liten nyresvikt på gang. Ikke uvanlig hvis man har gått lenge med høyt blodtrykk og spiser mye medisiner... Symptomer er f.eks metallsmak i munnen, skummende urin, kvalme, tretthet. En nyresvikt er ikke farlig hvis den er akutt (kronisk er verre), og den lar sæ behandle. Hvis ikke du ha gjort det, så ta en blodprøve og sjekk Kreatinin. En nyresvikt kan igjen videre føre til ubalanse i elektrolyttene i kroppen, som igjen gjør at du f.eks tisser mye/lite, er mye tørst (kan og være tegn på diabetes) Hvis du har for mye/for lite syre, kalium, kalsium etc, så kan dette føre til mer sykdom (bl.a vansker med nerve og muskelkontroll), og ikke bra for hjertet. Så hvis du kjenner igjen noe av dette jeg skiver, så ta en liten blodprøve å sjekk ut.
Jeg håper virkelig du finner ut av det, og jeg blir å følge spent med på fortsettelsen. Ligger mye læring for meg også her
Sist endret av Admin; 17-10-14 kl 19:22 Begrunnelse: Indlegget er delt op og anden del er flyttet til brugerens egen tråd (se link i signaturen)
Lignende tråder
-
Sliter med å gå på lavkarbo
Av toneij i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 10Siste melding: 17-06-12, 09:29 -
Sliter du med å få resept på LDN?
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 1Siste melding: 31-03-12, 08:01 -
Veldig varm når det er varmt og veldig frossen når det er kaldt?????
Av Rabiosa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 17-03-12, 21:57 -
Sliter med å bli gravide
Av Bonzo i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 25-06-07, 18:50 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51

Svar med sitat

Bokmerker