Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
25-09-14, 22:21 #5
Sv: Hashimots, Menoragi og bruk av Provera
Slutter meg til oppfordringene du allerede har fått

Noen ganger tror jeg leger skriver resept på thyroid bare for
a) og slippe maset
b) etter en gitt periode kunne si: denne medisinen (du absolutt skulle ha); den gjør deg jo bare sykere!!
Selv så startet jeg med 30mg - og øket så på pø-om-pø (dvs, ikke veldig fort) jeg bruker nå 240 mg, men pleier og måtte legge på ytterligere 30mg i vinterhalvåret. Og ikke øke dosen VIL gjøre deg sykere, enn hva du var før du startet med thyroid - du er jo et levende (halvdødt) eksempel på det
Klapp deg selv på skulderen for at du har klart og registrere og poste på Forumet - det er ikke de fleste forunt og finne fram til denne kunnskapsbasen, du er Velkommen
Min egen anti-TPO som lå skyhøyt, falt til under "referanse-området" - og jeg la ikke om kosten;
det var gode doser med erfa, samt kosttilskudd og noen år med HC (hydrokortison).
Kanskje leger ikke syns det er så nøye med livmor etter 40..? Som en blindtarm, kanhende... jeg gremmes!!
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Noen med erfaring ved bruk av T3?
Av LillePus i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 19-06-12, 12:03 -
Vi har bruk for deg!
Av Mod i forumet Internett / underskriftskampanjer / aksjonerSvar: 3Siste melding: 08-06-12, 17:15 -
usikker på bruk av medisiner
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-07, 21:45

Svar med sitat

Bokmerker