Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
25-09-14, 19:21 #4
Sv: Hashimots, Menoragi og bruk av Provera
Hei og takk for gode svar
Du har rett at han har foreslått å fjerne livmor hvis ikke Provera hjelper. Før provera, så testet jeg ut Trisekvens (østrogen/progestron) og jeg ble helt tullete I humøret og var stort sett sint og deprimert om en annen.
Jeg har vel vært plaget med Menoragi et års tid snart og har hatt Hashimots siden 2004. Det vil si at det va da den ble oppdaget, men jeg har nok hatt den lenger enn det, når jeg husker etter alle årene med varierende kraftløshet/hyperaktivitet og overvekt til tross for mye trening.
Jeg bruker Erfa 30 mg pr dag ( i ca 1 år) og er usikker på om det hjelper. Noen ganger blir jeg så trøtt og kraftløs og får mye smerter I ledd og muskler og tenker at jeg tar for mye når jeg tar 30 mg pr.d. Så jeg tar 1tbl ca 2. hver dag, men har egentlig ikke peiling på om det hjelper. Anti-tpo har falt fra 850 og ligger nå stabilt på rundt 300.
Jeg spiser glutenfritt og laktosefritt. Men klarer ikke helt å være konsekvent på å holde meg unna sukker. Jeg har irritable tam og spiser mat etter FODMAP prinsippet. Så jeg er bedre enn på mange år, inntill jeg nå ha fått Menoragi. Jeg ha fått tips om Maca-pulver fra en Hashimotos side på facebook. Prøver ut det og har i dag bestemt meg for å kutte Provera, så får han gynekologen bare bli sur
Lignende tråder
-
Noen med erfaring ved bruk av T3?
Av LillePus i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 19-06-12, 12:03 -
Vi har bruk for deg!
Av Mod i forumet Internett / underskriftskampanjer / aksjonerSvar: 3Siste melding: 08-06-12, 17:15 -
usikker på bruk av medisiner
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-07, 21:45

Svar med sitat

Bokmerker