Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
24-08-14, 16:22 #11
Sv: Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.
Hei, bare en kjapp oppdatering....
Først, så har jeg lagt MTHFR litt til side for å konsentrere meg om magen, jeg får evt komme tilbake til det når jeg er ferdig med magebehandlingen min, har vært nødt til å ta en ting av gangen..
Er i sluttfasen av magekuren, håper jeg har fått tatt alt av bakterien (serratia marcescens)og biofilmen. I takt med at "mye rart" har kommet ut av tarmen i løpet av våren og sommeren, har formen steget og jeg har mer energi og mer bedre konsentrasjon. Håper det holder med en kur og at bakterien er ute av systemet.
Jeg brukte store mengde t3 for å holde meg oppegående (120 mcgr
). Det er redusert til ca 30 nå, men har litt problemer med å finne riktig dose... må gå litt opp og ned.
Etter å ha strammet inn dietten, spist mye raw og nå i sommer vært gjennom den ganske tøffe kuren for å fjerne biofilm og bakterien er jeg spent på om immunforsvaret mitt har roet seg. Noen uker til neste legetime, og det blir spennende å se de nye prøvesvarene. Neste steg er å fokusere på ortobehandlingen (undermetyleringen) som hittil ikke har hatt effekt. Så får se hva som skjer utover høsten. Deilig å føle at jeg er på vei mot bedre helse
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker