Viser søkeresultater 1 til 10 av 92
Threaded View
-
12-08-14, 22:13 #26
Sv: Kostråd for multiallergiker
Jeg har levd glutenfritt ganske lenge nå, og det går egentlig helt fint.
Likevel så finnes det tider der jeg savner et skikkelig grovbrød, som nå når krabbesesongen begynner.
Man kan sikkert lage både det ene og det andre av krabbe, men personlig synes jeg den smaker best på en skive brød med hjemmelaget majones :-)
Så jeg prøvde denne brødblandingen som et siste forsøk i tema brød. Og jeg synes brødet smaker helt fantastisk godt! Derfor vil jeg gjerne anbefale det videre: http://detglutenfrieverksted.no/brod/
I lenken står det ikke hva det inneholder, men det er:
Maisstivelse, havregryn, sammalt teffmel, bokhveteflak, flak av fullkornsris, solsikkefrø, chiafrø, fortykningsmiddel guarnkjernemel, havsalt.
Og så skal man tilsette skummet kulturmelk (kan bruke vann), gjær og vann.
Dette er det eneste glutenfrie brødet som jeg ikke har fått forstoppelse av, og som jeg synes smaker vanvittig bra. Har også prøvd pizzadeigen fra samme produsent. Hmm.... den likte jeg ikke..Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
for høye kolesterol verdier og kostråd
Av toneij i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 4Siste melding: 25-05-12, 19:22 -
Nye amerikanske kostråd
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 10-06-11, 22:19

Svar med sitat

Bokmerker