Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
01-08-14, 16:35 #9
Sv: Kan cannabis brukes som medisin? For hva?
Jeg har personligt haft stor glæde af cannabis i forhold til bl.a. rygsmerter, og mener bestemt at det kan have haft en positiv effekt på stofskiftet også, uden at kunne bevise det. i 2006 havde jeg efter længere tids arbejdsløshed og eltroxinhelvede fået aftenarbejde (fødevareproduktion). Jeg arbejdede med min venindes kæreste, og det blev fast skik at når vi havde fri kl. 00:39 kørte vi hjem til dem, delte en joint hvor efter jeg cyklede hjem til mig selv. Vi snakker pot af meget mild karakter blandet med tobak, og vi var tre om at dele, alligevel blev jeg i den periode friskere, jeg tabte mig 20 kg., jeg flyttede nogle aftener mere end 20 tons men havde masser af energi – alt sammen uden at blive narkoman, skizofren, sløv eller lignende.
Så mødte jeg min nuværende ægtefælle, som har en meget lav tolerance overfor narkotiske stoffer, jeg stoppede derfor med at ryge cannabis. Jeg tog lynhurtigt 35 kg på, blev sløv, ukoncentreret, øm i alle muskler og alle de kendte symptomer – indtil jeg i 2010 fandt Thyroid-S. Jeg har derfor i dag ikke noget at bruge cannabis til, men jeg har da en bekendt med whiplash-smerter der lever i morfinhelvede, der har haft glæde af det – så jeg tror at cannabis har flere positive end negative effekter, også i små doser.Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!
Lignende tråder
-
Kan cannabis brukes som medisin? For hva?
Av Stina i forumet UrtemedisinSvar: 10Siste melding: 02-08-14, 03:55 -
TSH kan ikke brukes som mål på thyreoideafunksjonen i første delen av graviditeten
Av Vigdis i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 28-02-14, 08:56 -
medisin
Av sanro i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 18-08-09, 21:45 -
medisin spm og T3-spm
Av Thyr i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 24-05-06, 17:13

Svar med sitat

Bokmerker