I dag har jeg været hos min egen læge, fordi jeg gerne vil have, at han foretager opfølgning på mit stofskifte.

Han spurgte, hvad tager du - og jeg svarede Thyreoid fra Glostrup. Han sagde, det vigtigste er, at du har det godt, og skal jeg følge dit stofskifte, så starter vi med at tage prøver (fT4, fT3, TSH og anti-tpo), og så skal du vide, at har du meget specifikke spørgsmål, så skal vi have en ekspert med ind over. OK, sagde jeg, og så gik vi i gang med at søge udleveringstilladelse.

Og så kørte jeg glad hjem igen. Ingen vrøvl, ingen bøvl.... Nu ved jeg så ikke helt, hvad det ender med, men jeg har en plan B

Han fik mit lange skriv om, hvordan jeg har det, og det var holdt så neutralt som muligt, men der kan nok være en snert af lidt uretfærdighed... Håber det går alligevel ;-)

Ellers fortalte han, at Københavns Elektive Laboratorium havde holdt en konference, hvor de omtalte NDT, og at der for bare to år siden, var fuldstændig lukket for brugen af det, men at der er en opblødning rundt omkring nu.

Jeg er rigtig glad for den behandling, jeg fik i dag.

Tina