Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
06-07-14, 13:03 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hei vigdis

Det ble så morsom å lete etter svar. Og etter å ha fått så god info hos deg gikk jeg videre. Jeg har kontakt med en som for meg er lett å nå kollektivt, så pga sen ferie blir første time kontakt ca medio sept.Ser på hjemmesiden til vekommende at hun har det jeg etterspør.
Men nu har jeg boka og kan lese gjøre øvelser osv. En øvelse fikk jeg så motstand mot og jeg vet med en gang her er noe å hente. Merker at nu har jeg stress, først måtte jeg bestemme meg om SP er noe for meg og så er det hofteoperasjon som skal avgjøres av meg sammen med kirug i slutten av sep. Det er slikt som får meg til å blande dager og uker. Så viktige ting overlates ikke i mitt system til en enkel skuldertrekning nei.
Regner med nu etterhvert som avtaler blir bekreftet og at det igjen går på vanlig hverdag, så roer det seg. Det er jo også til tider ekstra med ferie, besøk og dra på besøk. Så ferie for bestemor er ikke alltid stressfri. Jeg er blitt veldig opptatt av stress på en ny måte men så har jeg nu fullt fokus på det igjen. Har hatt en rolig periode lenge, så kroppen syns det var tid for å melde sitt behov tenker jeg.
Det er så godt å lese om din fremgang og jeg unner deg den av hele mitt hjerte. Du har virkelig stått på for deg selv. Satser på at det er noe å hente også for meg.
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker