Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Hybrid View
-
24-06-14, 10:04 #1
Sv: Ny her og nydiagnostisert med lavt stoffskifte
Takk igjen Tina

Jeg skal til legen igjen i morgen, og skal da be om at disse prøvene blir tatt. Mannen min skal også vær med i morgen og forsøke å være litt strengere enn det jeg klarer. Anti TPO tror jeg ikke jeg har tatt de to siste gangene. Det som er så synd, er et jeg er veldig fornøyd med legen min når jeg har vært der på grunn av andre ting, men tydeligvis har ikke legen stort erfaring med stoffskifte
Kanskje jeg bør oppsøke en privat lege? Ønsker ikke å skifte ut fastlege, for aner jo ikke om den nye kan noe mer om stoffskite
Jeg har nå i alle fall fått lov til å ta 75 mcg hver dag, istedet for annenhver dag med 100 og 50.
På prøvene tatt forrige uke er TSH er fremdeles høyt 135, mens Fritt T4 er 11. Jeg synes TSH synker litt sakte, men det er kanskje normalt når jeg har ligget på over 500 for bare en måned siden. Men jeg bør kanskje spørre om jeg ikke bør opp igjen på medisindose.
Lignende tråder
-
Nydiagnostisert, TSH på 74
Av Cookie i forumet BlodprøverSvar: 5Siste melding: 14-08-12, 20:47 -
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Han ved ikke en bønne om stofskiftet, og det viser han med al tydelighed (som også smgj skriver), når han beder dig sætte dosis ned
Med en TSH på 230 og frit T4 på 9, er du stadig alt for langt væk fra det optimale og stadig i voldsom overhængende fare for, at det hele bryder sammen.
Tina
Svar med sitat
Bokmerker