Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Hvordan er det hos DS?
Threaded View
-
22-05-14, 10:58 #8
Sv: Hvordan er det hos DS?
Ja, jeg har nok mange spørsmål, men det er vel ikke så rart... ;) Tusen takk for svar igjen!
Jeg synes det høres litt rart ut at man ikke kan få halvtimer lenger - det må da være tidspunkt i forløpet der man ikke trenger en hel time. Og spesilet når timene er så dyre. Menmen, jeg får bare se hvordan det blir. Jeg får bare kaste meg ut i det, og så får jeg heller prøve å begrense han litt hvis han vil gjøre mye som jeg eventuelt synes virker unødvendig.
Jeg får satse på Erfa, da, men jeg leste vel et sted om noen som mente de også hadde blitt dårligere i det siste. Er Erfa 125 mg lette å dele? For det er vel mye billigere å kjøpe de store dosene... Jeg bruker 180 mg Thiroyd nå, men er forsåvidt uskikker på om jeg burde prøve å øke litt.
Det med skattefradrag pga forhøyede sykdomsutgifer mener jeg det var snakk om at de skulle innføre igjen. Jeg får vel prøve å undersøke litt om det... for da trenger jeg vel en legeerklæring eller noe for det... Jeg har aldri fått brukt den tidligere selv om jeg har to andre sykdommer som burde gitt meg noe, men for den ene sykdommen fikk jeg aldri legen til å skrive ut legeerklæring selv om jeg maste mange ganger, merkelige greier. Og for den andre sykdommen greide jeg ikke riktig å komme på nok til å komme over beløpsgrensa.
Lignende tråder
-
Hvordan få andre til og forstå hvordan det er å ha lavt stoffskifte?
Av justme i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 2Siste melding: 21-03-13, 11:55 -
jobbe med hva og hvordan?
Av Pebles i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 13-02-10, 04:41 -
Hvordan får jeg T3 op?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 15-12-07, 20:44 -
Hvordan kan man bli trygg på mat?
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 68Siste melding: 07-12-06, 17:44

Svar med sitat
Bokmerker