Det var mange spørsmål...
Jeg vet ikke hva han skriver ut ... jeg har Erfa og det skriver han iallfall ut. Armour ville jeg ikke anbefalt pga filleren og de problemene folk fikk med effektiviteten etter endringen. Det har vært mindre problemer med Erfa. Anisa har skrevet en egen tråd om det. (Orker ikke lete.) Det ligger også en tråd, startet av meg, med priser fra tidlig på året. Det går greit å få det hos apotek, men det kan fort ta litt tid så man bør ikke vente helt til glasset er tomt før man får tak i ny ladning. Og amn bør undersøke priser og tilgjengelighet hos flere kjeder.

Da jeg startet hadde han ennå halvtimer. Tror han har sluttet med det nå. Progresjonen vil være ulik pr pasient, vil jeg tro. Jeg gikk vel 6(-ish?) ganger i året første år (da på kortere timer), og nå, etter 3 år, er jeg nede i 2, tenker jeg - og har ikke behov for mer enn det nå (bank i bordet). Jeg ber om å få et ekstra blodprøveark for ft3, ft4 og TSH (hvor det står klart og tydelig at prøvesvar skal sendes "med kopi til pasienten") til bruk for egenvurdering i mellom de oppsatte timene i tilfelle jeg blir usikker/får merkelige symptomer. Da slipper jeg å blande fastlegen borti det i det hele tatt.

Prøveprisen husker jeg ikke ut over at den avføringsprøven var dyr. Men igjen... det å gjenoppnå helse og humør kan vanskelig måles i kroner og øre. Jeg var dessuten så heldig at jeg fikk et durabelig skattefradrag for 2010 (da det ennå var mulig på grunn av forhøyede sykdomsutgifter), på bakgrunn av det jeg la ut der og til kosttilskudd, så ....