Tusen takk for svar alle sammen!

Selvfølgelig skal jeg være åpen om selvmedisineringen og så mye annet som mulig. Det må jeg jo også for at han skal kunne tolke blodprøvene riktig bl.a. Men ellers så har jeg nok en liten jobb å gjøre med å få klart for meg hva som er viktig for meg å få tatt opp og ikke, hva jeg vil og ikke. Egentlig tror jeg vel det mest er stoffskiftet som er problemet, muligens med noen binyreproblemer i tillegg. Jeg får også prøve å skrive en liste for meg selv med symptomer og hvilke helseplager jeg har og har hatt, ellers kommer jeg til å glemme mer enn halvparten når jeg blir spurt ;)

Har dere noen formening om hva som er best av Armour og Erfa, og hva bruker DS å skrive ut? Og hvordan er det disse reseptene fungerer på apoteket? Er det ikke noe med at de må bestille fra utlandet? Har alle apotek plikt til å bestille inn dette? Har dere noen erfaringer om forskjell i pris på denne medisinen hos forskjellige apotek(kjeder)?

Og ellers er jeg fortsatt spent på hvor mye dette vil koste i starten... Jeg ser at en time på 60 min. koster 2490,- Jeg regner med at første time er en full time, men er det noen som kan si noe om hvor mange og lange timer dere hadde i starten før ting mer ble automatikk og time en gang eller to i året - og slike årlige "vedlikeholdstimer" hvor lang tid bruker de å ta og hvor mye koster de? Og så er det diverse prøver - hva koster de?