Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Hybrid View
-
13-05-14, 12:24 #1
Sv: Operert bort hele kjertelen og gravid
Legen jeg snakket med tidligere i dag, sa at blodprøven jeg tok for snart en uke siden var bra. Det kom ikke til å bli skade på forsteret. Jeg lå litt høyt, men innenfor normalverdiene før jeg ble gravid. Så kanskje derfor det ser greit ut nå. Håper i hvert fall at han har rett. Uansett, så bør jeg komme meg til endokrinolog så fort som mulig. Håper på brev i posten så fort som mulig.
-
13-05-14, 12:35 #2
Så godt å høre da. Beklager at jeg (nok) skremte deg, men det er ikke første gang at nylig gravide blir sendt hjem med at "prøvene er fine og det er ingen grunn til å endre" - selv om de kan ligge såvidt oppi "nok til mor alene". I dette tilfellet er det nok ofte bedre å ligge litt høyt (om man aktivt prøver) - for det kan jo ta litt tid inntil man vet at man er gravid også...
Tvitvi for en god rugeperiode til den nye verdensborgeren er ferdig.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
13-05-14, 13:01 #3
Veldig bra med slike svar synes jeg. Viktig fokus det med stoffskifte og graviditet. Jeg ringte til endokrinologisk avd. på sykehuset jeg hører til. De sa at de setter opp timer (også hastetimer) til gravide hver mandag på sykehuset her. Det er kjempe bra. Jeg skal sjekke med dem om de har mottatt søknaden fra Riksen om ca en uke.
Lignende tråder
-
Nyoperert og nettopp fjernet hele kjertelen
Av Bastian i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 36Siste melding: 10-01-11, 12:11 -
Jeg ble operert i 2006 og fjernet hele...kjertelen
Av dordi i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 14-08-10, 10:52 -
Lavt Stoffskifte. Jeg har ingen kjertel, alt er operert bort.
Av marge i forumet Lavt stoffskifteSvar: 76Siste melding: 30-06-10, 13:19 -
Hvorfor jeg som har operert bort hele skjoldbruskkjertelen skal måle TSH?
Av sommer i forumet TSHSvar: 3Siste melding: 21-05-07, 12:50 -
Å følge endokrinologens anbefaling, operere bort kjertelen...
Av MetteS i forumet OperasjonssalenSvar: 9Siste melding: 07-02-07, 19:27

Svar med sitat
Bokmerker