Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
10-04-14, 13:48 #3
Sv: Hade-hjemmeside mod FALSK-T4 som Eltroxin, Euthyrox, Levaxin m.fl.
Hej Lisbeth
Det er ikke noget, man lige kan ordne i en håndevending på en eftermiddag, så uanset hvor fingrene klør efter at komme i gang, er det nødt til at blive forberedt... Men allerede er jeg blevet skældt ud af flere, som mener at jeg er "grov" og "brutal", fordi det er synd for alle som allerede er i syntetisk behandling. Jeg kan ikke rigtig se at det skulle være mere synd for dem, end det er synd for alle de andre, som hindres i at blive behandlet med Thyreoid pga. disse lægers distribution af myter. Jeg er derfor nødt til, mentalt at forberede mig på både at blive rost af nogle og forhadt af andre.
Når næsten 100-års historie bag Thyroid-lægemidler ikke kan vinde gehør i lægekredse, kan man lige så godt ophøre med at spilde tiden med forsøg på at kalde lægestanden til fornuft. Det vil være langt mere effektivt, i stedet at gå i flæsket på deres yndlingsbehandling, splitte den i atomer og udstille denne behandlings reelle og dokumenterede utilstrækkeligheder. Der er SÅ mange mennesker i mislykket syntetisk behandling, at det skal nok få dem til at tænke... når de erkender at deres endeløse og forgæves vej til bedring, i virkeligheden skyldes deres syntetisk behandling, leveret af deres forstokkede læger.
The most powerful weapon on earth is education and the human soul on fire.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Sammenligning: syntetisk T4 og Thyroid USP
Av Anisa i forumet Naturlig T4 og syntetisk T4 er ikke lik hverandreSvar: 3Siste melding: 21-09-15, 22:35 -
Syntetisk T4 motorolje
Av Mod i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 1Siste melding: 23-06-13, 03:26 -
Syntetisk T4 motorolje
Av Mod i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 23-06-13, 03:26 -
Sammenligning: syntetisk T4 og Thyroid USP
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 14-04-13, 12:35

Svar med sitat

Bokmerker