Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
I dag har jeg truffet en beslutning... Hvis Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse virkelig gør alvor af truslen om at lægge hindringer i vejen for behandling med Thyreoid fra Glostrup, vil jeg indenfor en overskuelig fremtid begynde at oprette hade-hjemmesider mod syntetiske T4-lægemidler, på alle skandinaviske sprog og på engelsk. Via Search engine optimization (SEO) vil jeg sørge for, at hovedparten af alle skandinaviske søgninger på almen information om syntetiske T4-produkter vil føre til kritisk, veldokumenteret forbrugerinformation om syntetiske T4-produkter. På samme måde og ad de samme veje jeg før var med til at sprede ordet om Thyroid-lægemidler - vil jeg nu sprede sandheden om fake-T4.

Der foreligger mere end rigeligt indhold at fylde disse hjemmesider med - ikke mindst medicinsk forskning og andre solide, fagmedicinske omtaler af syntetiske T4-lægemidler, der dokumenterer, at virkningen af de syntetiske T4-lægemidler er voldsomt begrænset og skamløst overreklameret. Tillige med at forbløffende mange syge oplever ringe eller ingen virkning af den syntetiske behandling. Der er rigeligt at skrive om og der er rigeligt med forskning at citere...

Den skolemedicinske lægestand har længe haft monopol på at formidle sine egne versioner af "forbrugeroplysning" om syntetiske T4-produkter til lavt-stofskifte-patienter. Tiden er inde til at bryde dette monopol.
Jo før du setter denne ideen ut i livet, dess bedre. Hvis denne prosessen er i gang er det muligens lettere å avverge den enn å få produksjonen tilbake. Eller; Lett er det jo ikke, men kanskje det er større mulighet til å opprettholde produksjonen av Thyroid fra Glostrup.

Jeg skjønner at det vil kreve en enorm jobb, men det er nettopp det du sier her som er veien å gå. Produsentene av syntetisk medisin bruker denne metoden, og den er veldig effektiv.

Så Anisa Om du har energi og tid er det bare å sette i gang. Jeg skulle ønske du klarte dette uten å vente på Ministeriet for Sundhet og Forebyggelse.
Hej Lisbeth Det er ikke noget, man lige kan ordne i en håndevending på en eftermiddag, så uanset hvor fingrene klør efter at komme i gang, er det nødt til at blive forberedt... Men allerede er jeg blevet skældt ud af flere, som mener at jeg er "grov" og "brutal", fordi det er synd for alle som allerede er i syntetisk behandling. Jeg kan ikke rigtig se at det skulle være mere synd for dem, end det er synd for alle de andre, som hindres i at blive behandlet med Thyreoid pga. disse lægers distribution af myter. Jeg er derfor nødt til, mentalt at forberede mig på både at blive rost af nogle og forhadt af andre.

Når næsten 100-års historie bag Thyroid-lægemidler ikke kan vinde gehør i lægekredse, kan man lige så godt ophøre med at spilde tiden med forsøg på at kalde lægestanden til fornuft. Det vil være langt mere effektivt, i stedet at gå i flæsket på deres yndlingsbehandling, splitte den i atomer og udstille denne behandlings reelle og dokumenterede utilstrækkeligheder. Der er SÅ mange mennesker i mislykket syntetisk behandling, at det skal nok få dem til at tænke... når de erkender at deres endeløse og forgæves vej til bedring, i virkeligheden skyldes deres syntetisk behandling, leveret af deres forstokkede læger.

The most powerful weapon on earth is education and the human soul on fire.