Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
07-05-14, 11:08 #7
Sv: Trenger å lære mer om egen tilstand-fjernet hele kjertelen i 2011
Hei. Jeg håper du fikk hjelp hos Balder - for mange av oss i din tilstand så er litt hjelp bedre enn ingen, selv om hjelpen ikke er perfekt. Når det er sagt så vil jeg tipse deg videre:
Om du skal prøve en klinikk så vil jeg si DS på Heggeli Helhetsmedisin. Men du må regne med lang ventetid og to konsultasjoner før det skjer noe. Bestill gjerne to timer i samme slengen med en måneds - halvannen i mellomrom. Sånn at du slipper å vente så lenge på time nr 2. Dette er greit å gjøre fordi at om du ikke trenger timen/eller den siste timen så kan du avbestille inntil 24 timer før, kostnadsfritt. Ta med utskrift av tidligere prøver og skriv opp alt du mener å si. Klem og lykke til.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hadde operasjon i 98. Fjernet da 90% av Kjertelen.
Av kjellulf i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 13Siste melding: 04-10-13, 09:18 -
Fjernet hele skjoldbruskkjertelen i 2004 pga. struma og Hashimoto's
Av Petrosnella i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 9Siste melding: 14-03-11, 06:32 -
Nyoperert og nettopp fjernet hele kjertelen
Av Bastian i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 36Siste melding: 10-01-11, 12:11 -
Jeg ble operert i 2006 og fjernet hele...kjertelen
Av dordi i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 14-08-10, 10:52 -
Noen her som har fjernet kjertelen med Rad Jod / operasjon?
Av Roald i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 10-08-07, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker