Viser søkeresultater 1 til 10 av 92
Threaded View
-
26-04-14, 13:20 #27
Sv: Kostråd for multiallergiker
Lidt off topic og måske alligevel ikke helt... ?
Ca. 3-4 år efter påbegyndt behandling med Eltroxin bemærkede jeg at jeg "lige pludselig" ikke længere kunne tåle æggehvider. En ganske almindelig æggemad eller et enligt spejlæg gav mig mindst en dag med voldsomt dårlig mave, kramper, luft, tyndmave i tillæg til, at jeg også blev bare dårlig "over det hele".
Nu i Påsken blev jeg budt på kartoffelsalat og først til sidst opdagede jeg at der var også rigeligt med hakkede hårdkogte æg i. Jeg har ventet på reaktionen hele dagen og dagen efter, men den kom ikke. Alle dage siden har jeg testet 2-3 hårdkogte æg hver dag, og der er fortsat ingen reaktion.
Det må betyde at jeg "lige pludselig" igen kan tåle hele æg, hvor jeg før kun kunne spise æggeblommer, og jeg tror nu at det må være det seneste af de mange små "Thyroid-mirakler" (en række af "spontane" helbredelser af forskellige skavanker) som er sket for mig siden jeg gik over til behandling med "naturlig" Thyroid i 2006/2007.
Det kan derfor nok betale sig, med jævne mellemrum - måske et par gange om året - teste sine intolerancer eller madallegier, hvis man på et tidspunkt har udskiftet syntetisk behandling, med "naturlig". Jeg kan ikke se, hvad ellers kunne have repareret min overfølsomhed, hvis det ikke er min "naturlig" behandling af lavt stofskifte, der lidt efter lidt reparerer hormonmangel-skader efter mange år i syntetisk behandling ?
Det er spændende, dette her...
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
for høye kolesterol verdier og kostråd
Av toneij i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 4Siste melding: 25-05-12, 19:22 -
Nye amerikanske kostråd
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 10-06-11, 22:19

Svar med sitat

Bokmerker