Viser søkeresultater 1 til 10 av 87
Threaded View
-
24-04-14, 07:16 #16
Sv: Tidligt diagnostiseret Hashimotos, symptomer af antistoffer
Enig, man skal ikke rokke en båd, der flyder godt. Og tak fordi, du tager dig tid til at svare mig. Det er jeg glad for.
Jeg håber, at den vilde hjertebank er, fordi jeg får mere i tilskud af de vitaminer/mineraler, der hjælper på optagelse/omdannelse, så jeg har besluttet mig for at tage 30 mg af de fire dage for at se om ikke, det giver en bedre balance. Da vil jeg være på 150 mg dagligt.
Mit fT4 har altid ligger under 20 (højest 20,1), de gange jeg har forsøgt at få det op, har min krop reageret med at blive "overspændt". Min hjerne og resten af kroppen har det også fint, så fint at jeg kan være med i diskussioner, hurtigt give mine kunder en løsning selv på sværere spørgsmål, tage mine to teenagere i "strakt arm" og så forsøger jeg med løbeture igen.
Det bedste er, at jeg kan holde til at forklare de samme ting rigtig mange gange uden at tabe hovedet igen, og jeg er ikke fuldstændig smadret efter en hel dag med undervisning.
Jeg kan også se på mine negle, at jeg var underdoseret i vinter ;-)
Tina
Lignende tråder
-
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Har man sikkert Hashimotos hvis man har så mye antistoffer?
Av Hansen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-06-09, 16:33 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53

Svar med sitat

Bokmerker