Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
20-04-14, 17:58 #11
Sv: Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.
Hei og tusen takk!
Rent umiddelbart er det med MTHFR ganske så vanskelig å skjønne. Må lese mer. Men det er relevant for meg som ikke får metyleringsbehandlingen til å fungere!
Har lyst til å prøve og øke SAM-e ett hakk til for å se. I følge DS må noen høyt før effekten kommer, men MTHFR spiller kanskje en rolle her? Hmm.
Har MTHFR noe med at du har forhøyede kryptopyrroler også? Hadde du skrevet at du hadde mye betennelse i kroppen? Mente du i tilfellet anti-TPO?
Litt dumme spørsmål, kanskje. Lurer nemlig på hvorfor min lege ikke har nevnt det til meg (tilfeldig eller mente han at det ikke var så relevant for meg?).
Rufus
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker