Viser søkeresultater 1 til 10 av 62
Threaded View
-
14-03-14, 10:39 #32
Sv: Binyrene. Forhøyete kryptopyrroler, og "under- og overmethylation"
Hei
Jeg har tatt en tilsvarende test og send samme lab den 3.2.14. Den het Healt 2000. Det var fra DS. Har ikke time hos DS før juni. Jeg leter enda en eller flere brikker i mitt helse bilde. Jeg vet fra tidligere at jeg er overmetilert. Og tar B vitaminer for det. Syns det var lang tid før resultatene kom. Jeg har jo mulighet for å logge meg inn for å se resultatene fra lab.
Jeg har fått omega 3 på resept og det var for å stagge betennelse i hoftene. Det virker. Så kunne det også virke på mitt forhøyede blodtrykk. Det er jeg ikke enda sikker på har hjulpet så mye.
Dette med å finne naturlige medisiner, f.eks "bare" sterk omega 3 til betennelse. Supert. Så jeg er spent på å få resultater selv om jeg må smøre meg med tolmodighet til medio juni.
La oss høre fra deg om veien videre.
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Forelesning om binyrene (Youtube)
Av Mod i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 27-02-11, 18:44 -
Julestresset og binyrene
Av Rufus i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-12-10, 17:07 -
Wilsons kostsirkel (binyrene)
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 8Siste melding: 03-01-10, 12:15 -
Hypothyreose eller binyrene?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 14-11-09, 14:13

Svar med sitat

Bokmerker