Anisa
Du tenker jeg kan begynne å ta tilskudd av jod uten å teste det først? Problemet mitt er jo at jeg ikke har en lege som er villig til å utføre jod-test.

Det jeg har merket meg er at jeg har begynt med større temperaturskifter. Varm og god til frossen og iskald i løpet av noen timer. Jeg har lurt på om dette kan være på grunn av ustabile stoffskiftehormoner.
Og jeg har jo en gang vært veldig syk på grunn av dette, så jeg har stor respekt for det som skjer med min kropp, hvis dere skjønner.
Det er både latterlig og skremmende at man ikke gjør noe for å forhindre operasjon. Bare vente og se til det blir nødvendig. Kirurgen jeg var hos i dag, frarådet operasjon hvis det ikke absolutt var helt nødvendig, eller før det var helt nødvendig. Fordi det kan blant annet skade stemmebåndet. Hun sa ikke noe om at det kan skade stoffskiftet og gi meg lavt stoffskifte. Det er jo bra at de ønsker å utsette operasjon til det er absolutt nødvendig, men det skulle vel bare mangle, tenker jeg.
Heldigvis gir dette forumet meg kunnskap om dette, så jeg i større grad kan ta ansvar for egen helse. Og heldigvis kan det se ut til at jeg er tidlig nok ute til å være forut for å bli syk. Jeg kan aktivt gjøre noe for å bli bra.

Så takk til dere alle for det!