Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
05-09-10, 12:41 #11
Sv: Uten reseptorer - ingen hormonpåvirkning
Må bare tillegge at jeg også er amatør Anisa! I motsetning til de som kaller seg profesjonelle og allikevel ikke klarer å hjelpe mine pasienter er amatør i denne sammenheng ett kompliment - det er bedre å gjøre feil enn ikke å gjøre noe i det hele tatt - den beste måte å lære på er å prøve seg på andre og forsøke å forklare sin lærdom eller interesse, om man tar feil og er på ville veier har man her en mulighet til å få dette korrigert, stille spørsmål og få svar. Jeg har iallefall ikke jeg særlig mange andre fora enn dette som dekker dette behovet. Her lærer vi av hverandre og forsøker å hjelpe det beste vi kan alle mann gjør vi ikke det da?
Hei Hansen - utifra basal cellelære kan det jo virke slik. Jeg tror det er balanse kroppen etterstreber og vi ønsker jo ikke å slukke ned reseptorene ved at det finnes for mange hormoner de ikke kan ta seg av - vi vil jo egentlig ha akkurat passe mange av dem ift. sirkulerende hormon. Jeg blir like skremt av de som bare "pøser" på med tyroider raskt, som av de legene som holder pasientene på en mikrodose levaxin over år. Det blir like galt begge deler - for å bli frisk - få livet tilbake - orke å gjøre ting. Men det holder jo liv i oss, om det er det primære målet, slik det kan virke noen ganger dessverre.
Alt som har med det endokrine systemet å gjøre går ikke raskt - nervesystemet går raskt - og det er jo ikke der vi har vår primærproblem (selv om vi ofte får problemer der også (neuro-endokrine system) - men det får jeg ta en annen gang...
H:-)
Lignende tråder
-
Uten reseptorer - ingen hormonpåvirkning
Av rexxy69 i forumet Artikler av rexxy69Svar: 14Siste melding: 24-04-12, 21:06 -
Er jeg frisk likevel siden jeg ikke har antistoffer nå?
Av ung mor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 09-06-05, 20:57

Svar med sitat

Bokmerker